مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 12:322022-03-23اقتصادي

پلمب 3 مرکز متخلف عرضه فرآورده های خام دامی در مشهد


مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: طی 48 ساعت گذشته در مشهد، 3 مرکز متخلف عرضه فرآورده های خام دامی پلمب شد.

- هادی زارعی در این خصوص اظهار کرد: دو مرکز از مراکز یادشده، همزمان با بازدید مشترک گروه های نظارتی شبکه دامپزشکی مشهد که در معیت معاون استاندار و فرماندار ویژه مشهد صورت می گرفت پلمب و مرکز سوم نیز در گشت مشترک گروه های دامپزشکی با سایر دستگاه ها پلمب شده است.

وی افزود: این مراکز در بلوار طبرسی، خیابان آیت ا.

عبادی و منطقه سپاد مشهد فعال بودند و به علت تکرار تخلفات و عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی، فروش مرغ قطعه بندی شده بر خلاف مصوبات کارگروه تنظیم بازار، نگهداری فرآورده خام دامی تاریخ گذشته و .

پلمب شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: سلامت و امنیت غذایی زائران و مجاوران آستان ملائک پاسبان رضوی، خط قرمز دامپزشکی است و در راستای اجرای دقیق و هر چه بهتر طرح نظارت بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، با هرگونه تخلفی که تهدید کننده امنیت غذایی شهروندان و زائران حرم مطهر رضوی باشد به شدت برخورد خواهد شد.

زارعی گفت: از ابتداء طرح یادشده از 15 اسفندماه تا کنون، با 54 خودروی متخلف عرضه کننده فرآورده های خام دامی در استان نیز برخورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 مرکز متخلف عرضه فرآورده های خام دامی در مشهد

پلمب 3 مرکز متخلف عرضه فرآورده های خام دامی در مشهد