مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:472022-03-23اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین و روان در محور هراز و فیروزکوه/ تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع


سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان در جریان است و  خودروها به مرور درحال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: مسافران با رعایت مدیریت زمان سفر، زمانبندی مسافرت خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

کهریزی بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی این محورها افزوده می شود، ابراز کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و مسافران بدون گره ترافیکی در حال تردد از این محورها هستند.

وی با اشاره به حضور 100 درصدی عوامل پلیس راه در محورهای شرق استان، تاکید کرد: عبور وسایل نقلیه از محورهای کوهستانی بدون زنجیر چرخ ممنوع بوده و به همراه داشتن تجهیزات زمستانه از اولویت های سفری ایمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین و روان در محور هراز و فیروزکوه/ تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع

ترافیک نیمه سنگین و روان در محور هراز و فیروزکوه/ تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع