مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-23فرهنگي

جشن نوروزگاه در آثار تاریخی تویسرکان برگزار می شود


رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تویسرکان گفت: آیین جشن نوروزگاه در کاروانسرا شاه عباسی، پارک کمربسته و خانه تاریخی مسعودی برگزار می شود.

- اسحاق ترکاشوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال جدید در تپه نورالشهدا با حضور اقشار مختلف مردم و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان اظهار کرد: بازارچه صنایع دستی در خانه تاریخی اقتداری و اجرای ورک شاپ با تمرکز بر مهارت منبت و قالی به عنوان میراث ناملموس با آغاز سال نو برپا شده و تا پایان ایام نوروز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

وی از برپایی نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان شهرستان به منظور بازدید علاقه مندان در موزه تاریخ و فرهنگ خانه تاریخی مسعودی در ایام نوروز سخن به میان آورد و افزود: آیین جشن نوروزگاه با پاسداشت آثار ناملموس و برنامه های چون اجرای موسیقی سنتی، نمایشنامه، بازی های بومی و محلی، جشنواره غذا و خوراکی های سنتی در کاروانسرا شاه عباسی، پارک کمربسته و خانه تاریخی مسعودی برگزار می شود.

رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان تویسرکان به برگزاری تور خانگرمز با محوریت معرفی منطقه و کوه خانگرمز در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: تور تویسرکان گردی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهرستان تویسرکان به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نوروزگاه در آثار تاریخی تویسرکان برگزار می شود

جشن نوروزگاه در آثار تاریخی تویسرکان برگزار می شود