مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-23حوادث

ارتقاء طرح فرهنگ شد آمدی در سال جدید به جد ادامه خواهد داشت


فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: از آنجا که یکی از وظایف مهم انتظامی شهرستان ایجاد نظم وامنیت وپیشگیری از هنجارشکنی وحتی تصادفات جانی و خسارتی دراین حوزه است، - ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: از آنجا که یکی از وظایف مهم انتظامی شهرستان ایجاد نظم وامنیت وپیشگیری از هنجارشکنی وحتی تصادفات جانی و خسارتی دراین حوزه است، در سالجاری نیز طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی و نظم بخشی به تردد راکبان موتورسیکلت سوار به جد ادامه خواهد داشت.

افشین یاری از افزایش17درصدی توقیف موتورسیکلت های مزاحم ومتخلف شهرستان در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: دستگیری خرده فروشان و سوداگران مرگ و جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان در سال گذشته نسبت به مشابه سال قبل خود با افزایش 62 درصدی همراه بوده است.

وی به تشریح عملکرد پلیس شهرستان در سال گذشته پرداخت و با اشاره به افزایش 8 درصدی کشفیات انواع موادمخدر درسال1400 نسبت به مدت مشابه سال ماقبل خود ،افزود: این اقدام اساسی گامی مهم در پاسخگویی به مطالبات مردمی با هدف پاکسازی محلات آلوده وجرم خیز بوده است.

️به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد، یاری همچنین با بیان اینکه کشف انواع سرقت ها در سال گذشته نسبت به مشابه سال ماقبل خود در این شهرستان 17 درصد افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء طرح فرهنگ شد آمدی در سال جدید به جد ادامه خواهد داشت

ارتقاء طرح فرهنگ شد آمدی در سال جدید به جد ادامه خواهد داشت