مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 فروردین 1401 ساعت 01:122022-03-22سياسي

رونمایی از دستاوردهای مهم در روز ملی فناوری هسته ای


معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به تشریح برنامه های سازمان انرژی اتمی در سال جدید پرداخت و اعلام کرد: انشاءالله در روز 20 فروردین، - سالروز ملی فناوری هسته ای، برنامه ها و دستاوردهایی مهم در حوزه های سلامت، کشاورزی و پرتودهی محصولات و مواد غذایی را رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در ابتدای این گفت وگوی رادیویی ضمن آرزوی سلامتی، بهروزی و موفقیت برای کشور و مردم در سال جدید درباره برنامه ها و فعالیت های سازمان انرژی اتمی ایران گفت: نکته مهمی درباره برنامه هسته ای ایران و فعالیت های سازمان انرژی اتمی وجود دارد و آن، هجمه ظالمانه و غیرقانونی علیه برنامه هسته ای ایران است.

رفع این موضوع مستلزم آن است که ما حرکت دقیق و هوشمندانه ای در برنامه های سازمان انرژی اتمی داشته باشیم و با برقراری تعاملات درست، کشور را از این چالش و تنش های مصنوعی در حوزه هسته ای رها کنیم.

در این چند ماه گذشته تلاش کردیم که این موضوع و چالش ها کمتر شود.

وی ادامه داد: فناوری هسته ای ابعاد گسترده ای دارد و متاسفانه رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می کند تا با القای وجود انحراف در برنامه هسته ای ایران، فشارها را بر کشور تشدید کند و بر جریان صنعتی و توسعه ای کشور تاثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستاوردهای مهم در روز ملی فناوری هسته ای

رونمایی از دستاوردهای مهم در روز ملی فناوری هسته ای