مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 18:522022-03-22حوادث

9 مصدوم حاصل تصادف پراید با پیکان در محور تنگراه


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مینودشت از برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه خودروی پیکان در محور گالیکش به تنگراه خبر داد.

- محمدرضا استیری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وقوع سوانح رانندگی و جاده ای به علت عدم رعایت نکات ایمنی، اظهار کرد: از همه مردم شریف استان گلستان و تمامی هموطنان عزیزمان تقاضا داریم نسبت به رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه عصر امروز وقوع سانحه تصادف در محور گالیکش به تنگراه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اطلاع داده شد، افزود: بلافاصله مراتب به پایگاههای جادهای تنگراه و سه راهی کلاله منتقل و تیم های عملیاتی با محل حادثه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مینودشت با تاکید بر اینکه 6 نفر از نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر در قالب سه تیم به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کرد.

استیری وقوع تصادف را میان یک خودروی پراید و یک خودروی پیکان در حوالی پمپ بنزین لوه اعلام کرد و گفت: متاسفانه در این سانحه تعداد 9 نفر مصدوم شدند که 6 نفر توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مصدوم حاصل تصادف پراید با پیکان در محور تنگراه

9 مصدوم حاصل تصادف پراید با پیکان در محور تنگراه