مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-22سياسي

تسلیت عاملی برای ارتحال آیت الله محمدی ری شهری


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی، ارتحال حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری، از علمای انقلابی و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:   انالله و انا الیه راجعون ارتحال حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری موجب تاسف و تالم خاطر شد.

بخشی از عمر با با برکت این عالم انقلابی در تقویت جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمنان نظام اسلامی در دادستانی و وزارت اطلاعات سپری شد و بخشی از زندگانی وی نیز در تحقیق و توسعه علوم حدیث، این میراث گرانبهای ائمه هدی علیهم السلام بود که موسوعه میزان الحکمه، دانشنامه امیرالمومنین، دانشنامه امام حسین، دانشنامه امام مهدی و دانشنامه قرآن و حدیث از مهم ترین آثار فاخر آن عالم ارجمند است.

سالها حضور در نمایندگی ولی فقیه و سرپرستی حجاج ایرانی، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و تولیت و توسعه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بخش مهم دیگری از زندگی آن مجاهد انقلابی است.

  اینجانب ضمن تسلیت به محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، شاگردان و دوستداران ایشان، مردم شریف ری و خاندان مکرم آن مرحوم، از خداوند متعال علو درجات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت عاملی برای ارتحال آیت الله محمدی ری شهری

تسلیت عاملی برای ارتحال آیت الله محمدی ری شهری