مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:522022-03-22سياسي

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید درپی درگذشت آیت الله ری شهری


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله ری شهری، او را از یاران وفادار، امین و شجاع امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی رحلت آیت الله ری شهری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسم ‏الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ رحلت عالم ربانی، مجاهد  انقلابی، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری قدس سره   موجب تألم و ثأثر فراوان گردید.

  ایشان از یاران وفادار، امین و شجاع امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بودند که سالها در میادین مختلف دفاع از  اسلام و  آرمان های انقلاب اسلامی از جمله مجلس خبرگان رهبری، سرپرستی حجاج ایرانی، وزارت اطلاعات و دادستانی کل کشور و  تولیت حرم آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  و  تربیت طلاب و دانشجویان، منشأ مجاهدت ها و خدمات  فراوان بود.

    اینجانب فقدان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، مردم انقلابی شهر ری و به شاگردان و ارادتمندان و بویژه بیت مکرم  ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان مغفرت و رحمت الهی و علومقام برای آن فقید سعید و صبر برای بازماندگان مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید درپی درگذشت آیت الله ری شهری

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید درپی درگذشت آیت الله ری شهری