مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 13:322022-03-22سياسي

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت ارتحال آیت الله ری شهری


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی ارتحال عالم فرهیخته و معلم اخلاق، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی ارتحال عالم فرهیخته و معلم اخلاق، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وبدا؛ متن پیام دکتر بهرام عین اللهی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ ارتحال عالم فرهیخته و معلم اخلاق آیت الله محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و تولیت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) موجب تأسف و تأثر گردید.

این چهره انقلابی و فرهیخته خدمات فرهنگی و خیریه عام المنفعه در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) و آثار و برکات فراوانی در زمان نمایندگی رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت بر جای گذاشت.

آیت الله ری شهری، در سراسر عمر شریف خود در زمره ارادتمندان وفادار به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به شمار می رفت و در دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ اصول انقلاب پیشگام بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان ایشان محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و بیت معزز ایشان ، برای روح طیبه آن عالم پارسا علو درجات و رحمت واسعه و حشر با اولیاء الله و برای بازماندگان صبر جزیل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت ارتحال آیت الله ری شهری

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت ارتحال آیت الله ری شهری