مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-22سياسي

آیت الله ری شهری خدمات ارزشمندی در عرصه های انقلاب انجام داد


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، گفت: آیت الله ری شهری در طول حیات خود خدمات ارزشمندی را در عرصه های علمی، اخلاقی، معنوی، سیاسی و انقلابی انجام داد و مورد اعتماد امامین انقلاب بود.

- حجت الاسلام و المسلین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی درگذشت آیت الله محمدی ری شهری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مَوتُ العالِمِ مُصیبَهٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَهٌ لا تُسَدُّ خبر رحلت عالم مجاهد حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) موجب تأسف و تأثر گردید.

عالم بزرگواری که در طول حیات با برکت خود، خدمات ارزشمندی را در عرصه های گوناگون علمی، اخلاقی، معنوی، سیاسی و انقلابی انجام داد و مورد اعتماد امامین انقلاب بود.

بصیرت کم نظیر او در شناخت فتنه ها و مقابله قاطع و بدون تعارف با فتنه گران و فتنه انگیزان در هر رده و جایگاه و مقام از او شخصیتی کم نظیر پدید آورده بود که در یادها و خاطره ها می ماند و به عنوان ذخیره ی ارزشمند در روز جزا خواهد بود.

این جانب مصیبت فقدان این عالم مجاهد، انقلابی و فرهیخته را به محضر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، ملت شریف ایران، بازماندگان و همه دوستان و همکاران و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ری شهری خدمات ارزشمندی در عرصه های انقلاب انجام داد

آیت الله ری شهری خدمات ارزشمندی در عرصه های انقلاب انجام داد