مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-22سياسي

گام برداشتن به سمت استقلال مالی و تأمین منابع جدید برای دانشگاه شریف


رییس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز، بر گام برداشتن به سمت استقلال مالی و تأمین منابع جدید برای دانشگاه، در کنار لزوم تحقق یک تلاش بزرگ برای بازگشت دانشگاه صنعتی شریف به روزهای اوجِ فعالیت خود پیش از شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

- در پیام تبریک رییس دانشگاه شریف به مناسبت نوروز تأکید شد؛ گام برداشتن به سمت استقلال مالی و تأمین منابع جدید برای دانشگاه شریف رییس دانشگاه صنعتی شریف در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز، بر گام برداشتن به سمت استقلال مالی و تأمین منابع جدید برای دانشگاه، در کنار لزوم تحقق یک تلاش بزرگ برای بازگشت دانشگاه صنعتی شریف به روزهای اوجِ فعالیت خود پیش از شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر رسول جلیلی، رییس دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت فرارسیدن سال نو به این شرح است: به نام خداوند بخشنده بخشایشگر با سلام و عرض تبریک حلول سال نو به تک تک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف معجزه ی بهار و نشاط طبیعت پس از سرمای زمستان، جوانه ی امید را در دل ها می رویانَد و نوید روزگاری بهتر را به روح انسان هدیه می دهد.

نو شدن طبیعت و گذر از فصل سرما برای همه ی ما یک اتفاق خوب است؛ یک رخداد شیرین که زندگی را از یکنواختی خارج می کند و لذتی وصف ناشدنی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام برداشتن به سمت استقلال مالی و تأمین منابع جدید برای دانشگاه شریف

گام برداشتن به سمت استقلال مالی و تأمین منابع جدید برای دانشگاه شریف