مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-22حوادث

500 عدد سیلندر گاز در جایگاه فلاورجان طعمه حریق شد


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حریق جایگاه عرضه سیلندر 11 کیلویی گاز در فلاورجان گفت: با حضور آتش نشانی بالغ بر 500 عدد سیلندر 11 کیلویی با تلاش 3 ساعته آتش نشانان اطفا و از یک فاجعه جلوگیری شد.

- فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: حریق جایگاه عرضه سیلندر 11 کیلویی گاز که در مجاورت منازل مسکونی واقع در روستای حسین آباد (کرسگان) فلاورجان به آتش نشانی گزارش شد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان اصفهان از ایستگاه های 11،12،13 که با ایثارگری حریق مذکور را کنترل کردند، افزود: با حضور آتش نشانی های شهر ابریشم، سودرجان و فلاورجان بالغ بر 500 عدد سیلندر 11 کیلویی که با تلاش 3 ساعته آتش نشانان اطفا و از یک فاجعه جلوگیری شد.

  کاوه آهنگران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تریلی پارک شده در کنار خیابان، گفت: حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف و محبوسی راننده و سرنشین خودروی پراید واقع در خیابان برازنده به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 عدد سیلندر گاز در جایگاه فلاورجان طعمه حریق شد

500 عدد سیلندر گاز در جایگاه فلاورجان طعمه حریق شد