مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-22اقتصادي

بودجه 10 هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای سال جدید ابلاغ شد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: با تایید فرمانداری تبریز، بودجه سال 1401 شهرداری این شهر به مبلغ 10 هزار میلیارد تومان ابلاغ شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: با تایید فرمانداری تبریز، بودجه سال 1401 شهرداری این شهر به مبلغ 10 هزار میلیارد تومان ابلاغ شد.

علی نوای باغبان در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از تصویب بودجه ب سال جدید شهرداری تبریز از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر، فرمانداری تبریز در روز پایانی سال بودجه مصوب شورا را تایید کرده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر تبریز نیز بودجه را برای اجرا به شهرداری ابلاغ کرده است، ادامه داد: 30 درصد از بودجه سال 1401 شهرداری تبریز مربوط به بخش جاری و 70 درصد به بخش عمرانی اختصاص دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شهرداری در سال جدید طرح های عمرانی مختلفی برای اجرا و تکمیل پیش رو دارد، گفت: توسعه و نگاه ویژه به اتوبوسرانی و تکمیل خط یک قطارشهری از اولویت های بودجه امسال است.

باغبان افزود: در بودجه سال 1401 به مشکل حاشیه نشین توجه ویژه ای شده و یکی از مهمترین اقدامات در این راستا اجرای عملیات مسیرگشایی در برخی مناطق شهری است که از سوی شهرداری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 10 هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای سال جدید ابلاغ شد

بودجه 10 هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز برای سال جدید ابلاغ شد