مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-22بين الملل

عراق: 20 هزار کودک عراقی در اردوگاه الهول سوریه زندگی می کنند


اردوگاه الهول سوریه در 13 کیلومتری مرزهای عراق واقع شده و 70 هزار تن در آن سکونت دارند و متاسفانه داخل آن کسانی هستند که این افراد را برای تروریست های داعش آموزش می دهند.

- اردوگاه الهول سوریه در 13 کیلومتری مرزهای عراق واقع شده و 70 هزار تن در آن سکونت دارند و متاسفانه داخل آن کسانی هستند که این افراد را برای تروریست های داعش آموزش می دهند.

وزارت مهاجرت عراق از حضور 30 هزار عراقی از جمله 20 هزار کودک در اردوگاه الهول سوریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، کریم النوری، قائم مقام وزارت مهاجرت عراق گفت، اردوگاه الهول سوریه در دست دولت نیست، بلکه تحت مسئولیت نیروهای سوریه دموکراتیک است و 30 هزار عراقی از جمله 20 هزار کودک در آن ساکن هستند.

وی افزود: نگهداری آنها در این اردوگاه اشتباه بزرگی است و لازم است بازپروری و ممانعت از سوء استفاده تروریست ها از آنها صورت گیرد.

النوری گفت، اردوگاه الهول سوریه در 13 کیلومتری مرزهای عراق واقع شده و 70 هزار تن در آن سکونت دارند و متاسفانه داخل آن کسانی هستند که این افراد را برای تروریست های داعش آموزش می دهند.

وی ادامه داد: عراق موفق شد کمیته دولتی امنیتی برای بررسی پرونده عراقی ها در آنجا تشکیل دهد و افرادی را که پرونده امنیتی و قضایی علیه آنها وجود ندارند تفکیک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: 20 هزار کودک عراقی در اردوگاه الهول سوریه زندگی می کنند

عراق: 20 هزار کودک عراقی در اردوگاه الهول سوریه زندگی می کنند