مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 15:072022-03-21سياسي

سیاست های رییس جمهور را در مناطق محروم مازندران پیاده می کنیم


استاندار مازندران با تاکید بر اینکه بر ما هم وظیفه هست که در مناطق استان به ویژه مناطق روستایی بازدیدها را داشته باشیم، گفت: سیاست های رییس جمهور را در مناطق محروم مازندران پیاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، اول فروردین 1401، استاندار مازندران به همراه معاونان و 20 نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در منطقه هزار جریب نکا حضور پیدا کردند.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران امروز در بخشداری هزارجریب نکا در جمع خبرنگاران با تبریک عید نوروز به مردم ولایت مدار مازندران به ویژه مردم خونگرم بخش هزار جریب نکا و بهشهر، اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردیم در جمع مردم این منطقه و بازدید از وضعیت منطقه، آشنایی با وضعیت معیشتی مردم، وضعیت عمرانی منطقه و شناسایی ظرفیت های خوب منطقه باشیم.

وی افزود: امیدواریم هستیم بتوانیم در بازدیدهایی که داریم و در شورای بخش باحضور نمایندگان شوراها و دهیاران وضعیت این منطقه را بررسی کرده و جمع بندی خوبی از مسائل داشته باشیم.

استاندار مازندران بیان کرد: رییس جمهور قاعدتا وقتی که سفر استانی را در این شرایط با این گستردگی در دستور کار خود قرار می دهند.

این مسوول با تاکید بر اینکه بر ما هم وظیفه هست که در مناطق استان به ویژه مناطق روستایی بازدیدها را داشته باشیم، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های رییس جمهور را در مناطق محروم مازندران پیاده می کنیم

سیاست های رییس جمهور را در مناطق محروم مازندران پیاده می کنیم