مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:122022-03-21سياسي

اقدامات مناسب برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز ورامین انجام شود


فرماندار ورامین با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز در این شهرستان گفت: اقدامات مناسب برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز ورامین انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی صبح دوشنبه در اولین جلسه شورای ترافیک ورامین در سال 1401 که با حضور فخاری معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، بیرانوند، فرمانده انتظامی و مؤمنی شهردار ورامین برگزار شد، اظهار داشت: طی نوروز سال جاری با توجه به افزایش حجم سفرها و به تبع آن افزایش آمار تصادفات در کشور می طلبد دستگاه های اجرایی شهرستان در این راستا توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز در شهر ورامین عنوان داشت: باید با اجرای اقداماتی از قبیل نصب بنر، نصب علائم ویژه راهنمایی و رانندگی در نقاط حادثه خیز، افزایش گشت های راهداری، هلال احمر و راهنمایی و رانندگی در کاهش آمار تصادفات و ترافیک تأثیر گذار باشیم.

فرماندار ورامین ضمن توصیه به رانندگان جهت رعایت موارد ایمنی و رانندگی گفت: توجه ویژه به زمان تردد، عدم خستگی رانندگان، پرهیز از موارد خطرساز در رانندگی می توان از بسیاری از حوادث ناگوار جلوگیری کرد.

درویشی بیان داشت: ورامین دارای جاذبه های گردشگری مناسبی برای ایام تعطیلات و نوروز است و مسافران و گردشگران می توانند ورامین .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مناسب برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز ورامین انجام شود

اقدامات مناسب برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز ورامین انجام شود