مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-21سياسي

واکاوی حکمرانی خوب در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت


جلال درخشه عضو اندیشکده سیاست الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استاد دانشگاه امام صادق علیه السلام در یادداشتی به واکاوی حکمرانی خوب در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این یادداشت به شرح زیر است: من عمل صالحاً من ذکر أو أنثی و هو مؤمن فلنحیینه حیوه طیبه و لنجزینهم أجرهم بأحسن ما کانوا یعملون (نحل: 97) هر کس از مرد و زن، کاری شایسته کند و با ایمان باشد ، قطعاً او را به زندگی پاک، زنده خواهیم کرد و بر اساس بهترین کاری که انجام می دادند ، پاداش می دهیم.

اکنون که با یاری خداوند و کوشش پیگیرانه جمع زیادی از نخبگان کشور و به همت و تمشیت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مراحل پایانی تدوین سند راهبردی الگوی پیشرفت کشور در حال انجام است، ضروری است که مسئله عملیاتی کردن آن، از هم اکنون و با بسیج همه ظرفیت های کشور -اعم از مادی و معنوی- مورد توجه جدی قرار گیرد و تمهیدات لازم در جهت اجرا و تحقق عملی آن فراهم شود.

امید است ابلاغ و اجرای این سند، آغاز راه پرکوششی برای ارتقا و تعالی جایگاه ایران و ایرانیان در جهان و تاریخ شود.

تردیدی نیست که الگو الزاماً باید واجد بنیان های نظری قوی و من جمله نظریه ای در پیشرفت باشد و اکنون می توان با اطمینان داوری نمود که الگوی تدوین شده، حداقلِ مبانی نظری و مؤلفه های لازم برای ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی حکمرانی خوب در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

واکاوی حکمرانی خوب در سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت