مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:172022-03-21سياسي

حفظ ارزشهای انقلابی و نظامی از اولویت های دوران طلایی سربازی است


فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با جمعی از سربازان وظیفه، از دوران سربازی، به دوران طلایی یاد کرد و گفت: امروز بخش اعظمی از امنیت کشور به خاطر حضور شما جوانان درخدمت سربازی ایجاد شده است.

- ، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با آغاز سال 1401 و عید نوروز با جمعی از سربازان و کارکنان وظیفه پاسدار ستاد فرماندهی این نیرو دیدار و گفتگو کرد.

امیر واحدی در این دیدار که به صورت چهره به چهره، محدود و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار شد از زحمات کلیه کارکنان وظیفه در حفظ و حراست از اماکن نظامی این نیرو و مرزهای ایران اسلامی در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار با بیان اینکه شما سربازان نقش حساس و مهمی در حفاظت و صیانت از مرزها و امنیت کشور دارید اظهار کرد: سربازان از ارکان تعیین کننده و از مهمترین مولفه های قدرت در کشور به شمار می روند، بنابراین ماموریت شما سربازان بسیار مهم و حیاتی است.

امیر واحدی از دوران سربازی، به دوران طلایی یاد کرد و بر سلامت در انجام وظیفه و حفظ ارزشهای انقلابی و نظامی تاکید و خاطر نشان کرد: امروز بخش مهمی از امنیت به خاطر حضور شما جوانان در خدمت سربازی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ارزشهای انقلابی و نظامی از اولویت های دوران طلایی سربازی است

حفظ ارزشهای انقلابی و نظامی از اولویت های دوران طلایی سربازی است