مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-20بين الملل

مقام حزب الله: مشکل آمریکا با ایران، حمایت این کشور از مقاومت است


رییس فراکسیون پارلمانی حزب الله تأکید کرد که آمریکاییها به دروغ، ادعاهایی علیه ایران در لبنان مطرح می کنند؛ زیرا مشکل این کشور، حمایت و پشتیبانی ایران از مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، محمد رعد رییس فراکسیون پارلمانی الوفاء للمقاومه (وفاداری به مقاومت) از سیاستهای آمریکا برای ناامید کردن ملت لبنان و ایجاد شک و تردید در میان آنان انتقاد کرد.

پایگاه خبری العهد به نقل از رعد گزارش داد، آمریکا در راستای انتقامگیری برای رژیم صهیونیستی و همچنین شکست خود در برابر مقاومت، دست به این اقدامات می زند.

وی با بیان اینکه آمریکا در تلاش است که مانع ایستادگی مردم لبنان و پیروزی آنان در برابر رژیم صهیونیستی شود، تصریح کرد، آمریکا، جنایات صهیونیستها را پوشش می دهد و حتی اجازه نمی دهد که شورای امنیت بیانیه ای در محکومیت تجاوزات آنان صادر کند.

رعد ادامه داد: آمریکا در اقتصاد، علیه ما جنگی را آغاز کرده است تا از گرسنگی مردم بهره برداری کند و مردم نیز مجبور شوند کسی را انتخاب کنند که مد نظر آمریکاست.

آمریکا با شعار نه به سلاح و نه به اشغالگری ایران این اقدام را انجام می دهد .

این مسئول حزب الله با تأکید بر اینکه همه می دانند ایران هیچ اشغالگری در کشور ندارد، بلکه مسئله، حمایت و پشتیبانی ایران از مقاومت است ، خاطر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: مشکل آمریکا با ایران، حمایت این کشور از مقاومت است

مقام حزب الله: مشکل آمریکا با ایران، حمایت این کشور از مقاومت است