مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-20سياسي

پول توجیبی های من، سهم آزادی تو/ دانش آموزان یارانی 3 زندانی را آزاد کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در آخرین روزهای سال 1400 به مناسبت نیمه شعبان، نسل حسین فهمیده ها پای در میدان گذاشته و علاوه بر مشق و درس، پشت نیمکت های مدرسه و یا حتی پشت گوشی ها در شبکه شاد، کاری کردند، کارستان! دقیقا در زمانی که دشمن با تهاجم فرهنگی معتقد بود مانع رویش نسل جوان نوع دوست می شود اما دختران دبیرستان یاران ناحیه یک رشت، در آستانه نیمه شعبان و سال نو با هدایت مدیر و کادر دبیرستان دست روی زانوان گذاشتند و با ذکر یا علی (ع) تصمیم گرفتند با پول تو جیبی های خود زندانی های جرایم نقدی را آزاد کنند.

  ابتدا از به نتیجه رسیدن این هدف تردید داشتند اما به یکباره یاد جمله طلایی شهید تهرانی مقدم افتادند که می فرمود، فقط انسان های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار میکنند لذا با صرف فعل ما می توانیم فرایند آزادی را با جمع آوری پول توجیبی های خود آغاز کرده و با شعار پول توجیبی های من سهم آزادی تو! از کمِ خود فراوانی ساختن به بلندای آسمان! و مشق آزادی نوشتند و دیکته انسانیت سرمشق گرفتند.

  رویش جوانه ها در میان هجمه های مختلف فرهنگی دشمن، عجیب شیرین و دلنشین است، چرا که وقتی تصمیم گرفتند تا نیمه شعبان با پول تو جیبی هایشان زندانی آزاد کنند، اراده کردند و با وجود اینکه می دانستند دستشان تنگ است و ممکن است نتوانند هدف خود را محقق کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول توجیبی های من، سهم آزادی تو/ دانش آموزان یارانی 3 زندانی را آزاد کردند

پول توجیبی های من، سهم آزادی تو/ دانش آموزان یارانی 3 زندانی را آزاد کردند