مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-20سياسي

مرورِ مهم ترین اتفاقات سیاسی اصفهان در سال 1400


اصفهان در سال 1400 شاهد اتقاقات مهمی در حوزه سیاسی بود، از شرکت مردم در انتخابات و انتصاب مسؤولان جدید استان تا تجمع مردم در اعتراض به خشکی زاینده رود از مهمترین اتفاقات سال 1400 بود.

- خبرگزاری فارس اصفهان- سال 1400 هم مانند تمام سال های خوب و بدی که گذراندیم پر بود از اخبار کوچک و بزرگ و تلخ و شیرین که همه در دفتر تاریخ ایران ثبت شد تا گنجینه ای باشد برای آیندگان مان.

1400، سومین سالی بود که کرونا و ماسک و الکل مهمان همه لحظات مان بود و البته سایه سنگینش با سرعت گرفتن واکسیناسیون بر سر مردم سبک تر شد اما اثر این پاندمی روی ریز و درشت حوادث کشور غیرقابل انکار است که شاید مهم ترین اثر آن بر یک واقعه را می توان تاثیرش روی انتخابات که مهم ترین واقعه سیاسی سال کشور بود، برشمرد.

به رسم هرساله، در آستانه تحویل بهار 1401 ده خبر مهم یا همان ترین های سیاست اصفهان را جمع آوری کردیم تا با خواندن این گزارش بتوانید یک مرور کلی و سریع از مهم ترین وقایع سیاسی سالی که گذشت داشته باشید، می توانید با کلیک کردن روی تیترها، متن کامل اخبار را ملاحظه کنید: 1- شهادت سردار سیدمحمد حجازی یار اصفهانی سردار دل ها آسمانی شد سردار سیدمحمد حسین زاده حجازی، رزمنده اصفهانی دوران دفاع مقدس و جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سال ها همراه و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرورِ مهم ترین اتفاقات سیاسی اصفهان در سال 1400

مرورِ مهم ترین اتفاقات سیاسی اصفهان در سال 1400