مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 22:222022-03-19سياسي

آیت الله علوی گرگانی محبوب تمام مذاهب بود


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و و منابع استانداری گلستان گفت: استفاده از ساده ترین خودروی داخلی برای تردد، استفاده از ساده ترین وسایل زندگی، مردمی بودن و مهربان بودن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حاجی گلدی کر امروز در مراسم  گرامیداشت رحلت آیت الله علوی گرگانی در خصوص ویژگی های شخصیتی و معرفتی مرحوم آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی اظهار کرد: آیت الله علوی گرگانی فردی مهربان، با درایت، الگوی اخلاق و معرفت بود.

وی ادامه داد: در طول سال های گذشته توفیق این را داشتم که چندین مرتبه با ایشان دیدار داشته باشم که چهره مهربان و نورانی ایشان به هر فردی که ایشان را ملاقات می کرد آرامش خاصی را منتقل می کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و و منابع استانداری گلستان خاطرنشان کرد: مرتبه علمی و تسلط ایشان بر اصول فقهی و دغدغه ایشان درباره حل مشکلات مردمی زبانزد خاص و عام بوده است.

کر بیان کرد: حساسیت ایشان درخصوص عملکرد مسوولان و حرکت مسوولان در مسیر خدمت به مردم آنقدر بالا بود که همیشه پیگر مسائل مرتبط با مردم و مشکلات مردمی بوده اند.

وی اضافه کرد: در ایام شبوع ویروس کرونا همیشه تاکید بر این داشتند که مردم با کمترین دغدغه روبرو باشند و تاکیدهای ایشان به دولت در موارد مختلف حمایتی از مردم بسیار با ارزش و ریزبینانه بود که برخی از آنها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی گرگانی محبوب تمام مذاهب بود

آیت الله علوی گرگانی محبوب تمام مذاهب بود