مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-19اجتماعي

آمادگی 4470 نفر در طرح خدمات نوروزی هلال احمر گیلان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: طرح خدمات نوروزی این جمعیت با پست های ثابت و سیار به مدت 20 روز از 25 اسفند برای ارائه خدمات به مسافرین آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

- سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در گفت وگو با خبرنگاران از آغاز طرح خدمات نوروزی خبر داد و گفت: در طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر گیلان، 4770 نفر در خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان مشارکت دارند.

وی افزود: این اعضا در 16 پست ثابت، 9 پست سیار و هفت پست دوستدار کودک در طرح مذکور حضور خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان همچنین با اشاره به خدمات امدادی این جمعیت در ایام نوروز عنوان کرد: به طور متوسط 150 نفر نیرو متشکل از تیم توانا و واکنش سریع در 16 شعبه و 27 پایگاه ثابت و موقت به صورت روزانه با خودروی آمبولانس، ست نجات، قایق جیمینی، ست هیدرولیک نجات و خودروهای کمک دار به همراه یک فروند بالگرد آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی گیلان هستند.

غلامی با اشاره به بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه اعضای سازمان جوانان به مسافرین نوروزی گفت: برای افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی، تامین سفری سالم و ایمن و مسئولانه، حفظ محیط زیست و بهبود فرهنگ تعامل اجتماعی 4770 (نفر روز) از اعضای جوانان در این طرح مشارکت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 4470 نفر در طرح خدمات نوروزی هلال احمر گیلان

آمادگی 4470 نفر در طرح خدمات نوروزی هلال احمر گیلان