مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-19سياسي

پیام تسلیت معاون پژوهشی جهاددانشگاهی در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی


معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و عضو هیأت امنای مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان خوزستان در پیامی، رحلت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان را تسلیت گفت.

- ایسنا/خوزستان معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی و عضو هیأت امنای مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان خوزستان در پیامی، رحلت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر محمدرضا پورعابدی به شرح زیر است انالله و ناالیه راجعون خبر تاسف برانگیز رحلت روحانی فاضل و اندیشمند فرزانه‏، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی‏، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان غم بزرگی بر دل دانشگاهیان و دوستداران آن مرحوم نهاد.

اینجانب چه در سالهای مسئولیت در استان خوزستان و چه در سالهای اخیر شاهد تلاشهای ارزشمند و ماندگار آن مرحوم برای توسعه فرهنگ ناب محمدی (ص) در دانشگاههای استان خوزستان بودم.

تواضع،‏ مردم داری‏ و پاینبدی به ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی وی را به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش عالی در استان خوزستان و محل رجوع دانشگاهیان معرفی کرده بود.

این ضایعه را به محضر پدربزرگوار ایشان حضرت آیت الله شفیعی‏‏ و دیگر اعضای خانواده محترم و همچنین اساتید‏، دانشجویان و دوستداران آن مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت معاون پژوهشی جهاددانشگاهی در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

پیام تسلیت معاون پژوهشی جهاددانشگاهی در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی