مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-19سياسي

مبادلات بین المللی با وجود تحریم ها افزایش یافته است


استاندار قم افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و گفت: با وجود تداوم تحریم های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین المللی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در مراسم تکریم و معارفه فرماندار قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، خلوص نیت ایثارگران در دفاع مقدس را الگویی برای مردم و مسئولان دانست و گفت: اگر برای رضای خدا کار کنیم، اقدامات ما با عنایات پروردگار اثربخش خواهند بود.

استاندار قم با اشاره به گشایش های به وجود آمده بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی و خدمتگزار گفت: با وجود تحریم های گسترده، عملکرد دولت جدید در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی، مطلوب بوده است.

وی افزایش چشمگیر فروش نفت را یکی از توفیقات دولت مردمی عنوان کرد و افزود: با وجود تداوم تحریم های ظالمانه، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور و مبادلات بین المللی هستیم.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود، با قدرانی از تلاش های فرماندار سابق تصریح کرد: امیدواریم تغییر در مدیریت فرمانداری قم، زمینه ساز حاکمیت افکار نو و افزایش سرعت  و تحرک و پویایی بیشتر در مسیر توسعه قم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات بین المللی با وجود تحریم ها افزایش یافته است

مبادلات بین المللی با وجود تحریم ها افزایش یافته است