مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-19اجتماعي

خدمات دهی 80 کلاس در ملایر به مسافران نوروزی


معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه آموزش و پرورش ملایر آمادگی لازم را برای همکاری با ستاد اجرایی خدمات سفر داراست، گفت: در همین رابطه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت اسکان مسافران نوروزی تشکیل جلسه داد.

- محمد رضا بشری در گفت وگو با ایسنا، افزود: تمهیدات لازم در خصوص ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان اندیشیده شده و مقدمات لازم فراهم است.

وی ادامه داد: در پی مجوز پذیرش مسافرین مطابق دستور العمل های بهداشتی از سوی ستاد ملی کرونا، 80 کلاس به علاوه مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان آماده پذیرایی از مسافرین شده و این در صورتی است که نظر ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص پذیرش مسافرین با توجه شرایط بیماری تغییر نکند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم، زیرا اعتقاد داریم اگر اولیا خواه فرهنگی یا غیر فرهنگی به خوبی تکریم شوند، این مساله را در بهبود روند تعلیم و تربیت اثرگذار است.

بشری با اشاره به اینکه تعداد اتاق های vip 20 اتاق شامل امکاناتی چون حمام، یخچال، تخت و کمد اختصاصی است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 40 اتاق ویژه بوده و 20 مدرسه هم با درجه الف به مسافران خدمات دهی می کنند، باشگاه معلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی 80 کلاس در ملایر به مسافران نوروزی

خدمات دهی 80 کلاس در ملایر به مسافران نوروزی