مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-19سياسي

ضرورت حاکم شدن روحیه ولایتمداری و جهادی در بخش های مدیریتی


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روحیه ولایتمداری، جهادی، انقلابی و مردم داری باید در همه بخش های مدیریتی حاکم شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک بهنام نظری صبح امروز در آیین همایش دانشجویی خادمین شهدا در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان، اظهار کرد: جامعه امروز ما برای حرکت در گام دوم انقلاب نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است و اردوهای تربیتی و معرفتی راهیان نور به عنوان یکی از موثرترین روش ها برای تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی مطرح است.

وی افزود: احیا و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت از ضرورت های مهم گام دوم انقلاب است و ترویج فرهنگ دفاع مقدس به عنوان دانشگاه بزرگ ولایتمداری، ایثار و ازخودگذشتگی برای جوانان تحول آفرین است که راهیان خور فناوری و ابزار این کار مهم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند، گفت: اردوهای راهیان نور مصداق بارز جهاد تبیین است و می تواند حماسه ها و مجاهدت های حماسه ساز را برای مردم و خصوصا جوانان تبیین کند.

نظری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تأکید کرد: جهاد تبیین موثرترین راهکار برای خنثی سازی توطئه ها و فتنه انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حاکم شدن روحیه ولایتمداری و جهادی در بخش های مدیریتی

ضرورت حاکم شدن روحیه ولایتمداری و جهادی در بخش های مدیریتی