مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-19حوادث

حفاظت 35 تیم گشت از عرصه های منابع طبیعی سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ علیرضا ابوطالبی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به استقرار 35 تیم گشت حفاظتی در ایام تعطیلات نوروز 1400 در عرصه های منابع طبیعی استان سمنان گفت: هدف از این اقدام، جلوگیری و پیشگیری از هرگونه حادثه، تخلف و جرائم مرتبط با عرصه های طبیعی است.

وی بیان کرد: هدف از این اقدام جلوگیری از تجاوز به عرصه های منابع طبیعی و سوءاستفاده از آن و پیشگیری از آسیب رساندن و آتش سوزی در تعطیلات خواهد بود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به اینکه این گشت ها به صورت شبانه روزی از تاریخ 27 اسفند 1400 آغاز می شود و تا 16 فروردین 1401 ادامه دارد، افزود: در هشت شهرستان استان سمنان نیز کشیک پاسگاه های ویژه منابع طبیعی نسبت به برقراری گشت و مراقبت حفاظتی در عرصه های منابع طبیعی اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه مهم ترین کار این تیم ها پایش اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی است، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متعرضان و متخلفان به اراضی ملی برخورد شدید قانونی صورت خواهد گرفت.

ابوطالبی با اشاره به دستور معاونت پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری در حوزه ممانعت از تصرف اراضی استان سمنان نیز تصریح کرد: گشت های حفاظت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت 35 تیم گشت از عرصه های منابع طبیعی سمنان

حفاظت 35 تیم گشت از عرصه های منابع طبیعی سمنان