مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-19اقتصادي

توزیع میوه ایام پایانی سال در هرمزگان آغاز شد


مدیرتعاون روستایی هرمزگان از آغاز توزیع میوه طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال 1400 در استان خبر داد.

- سیروس اسدپور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از بررسی و کار کارشناسی و پیشنهاد کمیته راهبردی تنظیم بازارمیوه و مصوبه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست استاندارمحترم و تاکید ایشان برکاهش نرخ اعلامی توزیع میوه با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان تر، از روز جمعه آغاز تا تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان با اشاره به اینکه 130 مرکز فروش در سطح استان شامل فروشگاه های مصرف تعاون روستایی و واحدهای صنفی غرف دائم موقت شهرداری ها کار عرضه میوه را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده مراکز منتخب به منظور عرضه میوه های شب عید در سطح شهرهای استان دایر شده که عمده این مراکز در شهر بندرعباس حضور دارند.

وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار با در نظر گرفتن شرایط استان و معیشت و اقتصاد شهروندان مقرر شد هر کیلو سیب درختی زرد و قرمز بصورت سبدی 13 هزار تومان و هر کیلو پرتقال والنسیا به قیمت 14 هزار تومان عرضه می شود.

اسدپور با بیان اینکه 1200 تن میوه سهمیه استان در سردخانه ها دخیره سازی شده است، تصریح کرد: 600 تن سیب و 600 تن پرتقال با نرخ تعیین شده در این ایام توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه ایام پایانی سال در هرمزگان آغاز شد

توزیع میوه ایام پایانی سال در هرمزگان آغاز شد