مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 21:272022-03-18سياسي

فرصت جذب 17 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد فراهم شد


هم اکنون 35 هزار فرزند شهید جویای کارند که فرصت جذب 17 هزار نفر پس از برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد فراهم شده است.

- هم اکنون 35 هزار فرزند شهید جویای کارند که فرصت جذب 17 هزار نفر پس از برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد فراهم شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هم اکنون 35 هزار فرزند شهید جویای کار هستند که فرصت جذب 17 هزار نفر پس از برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه 26 اسفند ماه در نشست با تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان نیشابور که در محل سالن شهید عابدی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: امیدوارم در سیستم اداری کشور از ظرفیت خانواده های شهدا و ایثارگران استفاده شود چراکه این قشر از جامعه امین کشور هستند و کشور را باید به افراد امین سپرد.

معاون رییس جمهور افزود: دولت تلاش های گسترده ای آغاز کرده است تا خدمات مناسبی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه شود.

اقداماتی در دوران مدیران قبلی انجام شده و اقدامات و فعالیت های زیادی نیز باید صورت گیرد و امیدواریم در دولت سیزدهم گام های موفقی در جهت رفع کاستی ها برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت جذب 17 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد فراهم شد

فرصت جذب 17 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد فراهم شد