مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-18اجتماعي

محیط زیست حق قانونی برای مداخله ندارد/ مجوز محیط زیستی برای پتروشیمی صادر نشده


اجرای پروژه پتروشیمی به محدوده تالاب بین المللی میانکاله آسیب رسان خواهد بود، آیا در این صورت هم اداره کل محیط زیست مجوز مداخله در موضوع را ندارد.

- عصر ایران؛ به دنبال انتشار فیلم های مربوط به شروع پروژه پتروشیمی در مجاورت تالاب میانکاله، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مازندارن گفت: هیچ اختیار قانونی برای مداخله در این محدوده نداریم.

ابراهیمی کارنامی در گفتگو با عصر ایران تاکید کرد که هنوز سازمان محیط زیست موافقت یا مخالفت خود را با اجرای پروژه پتروشیمی اعلام نکرده است.

عصر امروز فیلم هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد ماشین های سنگین در حال کندن مراتع حاشیه تالاب میانکاله به منظور اجرای پروژه پتروشیمی هستند.

مدیر کل محیط زیست استان مازندران در واکنش به این موضوع گفت: این محدوده خارج از مناطقه چهارگانه محیط زیست است و طبق قانون هیچ اختیاری در این محدوده نداریم.

منطقه ای که عملیات ساخت پروژه پتروشیمی در آن شروع شده، در محدوده اراضی ملی است و همکاران ما در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری مسئولیت حفاظت از این منطقه را دارند.

وی تاکید کرد: ماموریت و اختیارات من مربوط به مناطق چهارگانه محیط زیست است و محدوده ای که در حال حاضر برای اجرای پروژه پتروشیمی کنده شده، در حوزه ماموریت من نیست و طبق قانون نمی توانم هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست حق قانونی برای مداخله ندارد/ مجوز محیط زیستی برای پتروشیمی صادر نشده

محیط زیست حق قانونی برای مداخله ندارد/ مجوز محیط زیستی برای پتروشیمی صادر نشده