مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-18سياسي

آیت الله سعیدی: کشورهای منطقه جنایات سعودی را محکوم کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ بشر کمتر دوره ای اتفاق افتاده که آحاد جامعه به این اندازه احساس نیاز به منجی داشته باشند.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه امروز نخبگان آگاهانه از این نیاز دم می زنند و عامه مردم در درون خود به یک دست قدرت مافوق بشری احساس نیاز می کنند، افزود: انسان ها امروز بعد از مکتب ها و جریان های فکری گوناگون که تجربه کرده اند و با این همه پیشرفت ها که وضع زندگی را تغییر داده است احساس آرامش و خوشبختی نمی کنند و دچار بی عدالتی، تبعیض، ظلم، فساد، فحشا و فقر هستند و و باز شدن این گره ها نیازمند قدرتی الهی و معنوی است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه بشر امروز دچار سوءاستفاده از علم شده است، افزود: این همه اختراعات نتوانسته به بشر احساس خوشبختی ببخشد زیرا عدالت به وسیله علم و پیشرفت های علمی قابل تحقق نیست.

وی تصریح کرد: امروز بی عدالتی در دنیا از علم تغذیه می شود و علم پیشرفته در خدمت بی عدالتی، جنگ افروزی، غصب و تصرف سرزمین ها و اموال مردم است؛ بنابراین علم گره ها را باز نمی کند و تنها امام معصوم است که می تواند این گره ها را باز کند و نیازهای اساسی بشر را برآورده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: کشورهای منطقه جنایات سعودی را محکوم کنند

آیت الله سعیدی: کشورهای منطقه جنایات سعودی را محکوم کنند