مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-18سياسي

حفظ امنیت مردم خط قرمز ما است


امام جمعه موقت تبریز به حمله موشکی سپاه دلیر به مقر جاسوسی و آموزشی صهیونیست ها در اربیل عراق اشاره کرده و گفت : درود و آفرین بر دلاورمردان سپاه، - تبریز- امام جمعه موقت تبریز به حمله موشکی سپاه دلیر به مقر جاسوسی و آموزشی صهیونیست ها در اربیل عراق اشاره کرد و گفت : درود و آفرین بر دلاورمردان سپاه، چرا که امنیت خط قرمز ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی عالی، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور با شکوه نمازگزاران در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ ترین اعدام دسته جمعی روزهای اخیر در عربستان سعودی که 81 نفر را یکجا با شمشیر سر بریدند که 41 نفر از آنها شیعه بودند که اکثر آنها هم زیر سی سال بود.

وی با ابراز تأسف از برخی رفتارهای حقیر جهانی توضیح داد: به جریان اوکراین نگاه کنید که چه جریان سازی کردند ولی برای این اعدام خیلی ها خفه خون گرفتند.

خطیب نماز جمعه تبریز ادامه داد: توییت های برخی از سلبریتی های حقیر داخلی را نگاه کنید که برای اوکراین چه توییت و استوری هایی می گذاشتند و حتی شمع روشن می کردند.

وی با بیان اینکه اصلاً برخی ها قبلاً لال بودند ولی در جریان اوکراین زبان باز کردند، گفت: البته همین افراد برای اعدام های اخیر عربستان دوباره سکوت کردند و لال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ امنیت مردم خط قرمز ما است

حفظ امنیت مردم خط قرمز ما است