مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-18سياسي

سپردن مسئولیت به فردی که گفتمان نظام را قبول ندارد حرام است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تأکید بر استفاده از مدیرانی که معتقد به گفتمان انقلاب و نظام هستند، گفت: سپردن مسئولیت به فردی که این گفتمان را قبول ندارد حرام است.

- ، آیت الله رضا رمضانی امروز (جمعه) در نشست صمیمی با مسئولین گروه های جهادی شهرستان آستارا که در حرم مطهر امامزادگان قاسم و ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گروه های جهادی نقش کلیدی و اساسی در فعالیت فرهنگی شهر دارند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه گزارش های ارائه شده در خصوص فعالیت های جهادی در شهرستان آستارا، نویدبخش اقدامات خوب در این حوزه است، تصریح کرد: توزیع بسته معیشتی، جمع کردن خیرین، فقرزدایی و سرکشی از نیازمندان جز سیره عملی پیامبر اکرم (ص) است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به نیازمندان در فضای جامعه خیلی اثرگذار است، افزود: این خدمات نشان می دهد که حاکمیت دینی به فقرزدایی اهتمام می ورزد.

فقرزدایی را از آموزه های مهم اسلام است آیت الله رمضانی، فقرزدایی را از آموزه های مهم اسلام دانست و تصریح کرد: اسلام حتی در رابطه با زدودن فقر، مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کارهای جهادی و محرومیت زدایی از جمله اقداماتی است که چون منفعت مالی ندارد، هر کسی راغب به انجام دادن آن نیست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپردن مسئولیت به فردی که گفتمان نظام را قبول ندارد حرام است

سپردن مسئولیت به فردی که گفتمان نظام را قبول ندارد حرام است