مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:372022-03-18سياسي

تکمیل ظرفیت انبارهای کود گلستان / همه تلاش دولت تحول در کشاورزی است


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان، گفت: ظرفیت انبارهای استان از کود شیمیایی تکمیل شده و از 100 درصد فراتر رفته است.

- ایسنا/گلستان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان، گفت: ظرفیت انبارهای استان از کود شیمیایی تکمیل شده و از 100 درصد فراتر رفته است.

حمید هزار جریبی، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، علیرغم همه تحریم ها مشکلات حوادث و شیوع بیماری کرونا توافقات خوبی در زمینه کود های شیمیایی به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه کاشت و برداشت محصولات کشاورزی در سالیان متمادی منجر به تخلیه خاک از عناصر پرشمار گردیده است، ادامه داد: پدیده های شیمیایی در تأمین مواد غذایی مورد نیاز گیاه، سودمند است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان، در ادامه با بیان اینکه همه تلاش های دولت این است که در بخش کشاورزی تحول ایجاد شود، افزود: با مقایسه آمار و ارقام زیرمجموعه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و یا دوره های قبل شاهد تحول بسیار خوبی در این حوزه هستیم.

هزارجریبی، با بیان این که این شرکت برای بهبود تغذیه مناسب گیاه با توجه به سهمیه ابلاغی در خصوص کود یارانه توانسته است در سال جاری ذخیره مناسب و کافی کود یارانه ای را در انبارهای استان رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت انبارهای کود گلستان / همه تلاش دولت تحول در کشاورزی است

تکمیل ظرفیت انبارهای کود گلستان / همه تلاش دولت تحول در کشاورزی است