مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-18سياسي

12 طرح مرتعداری در جنوب کرمان به مجریان احاله مدیریت شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در راستای سیاست های ابلاغی سال 1400 سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تعداد 12 در منطقه جنوب کرمان به مجریان احاله گردید.

- حمزه احمدی مدیرکل منابع طبیعی جنوب و آبخیزداری کرمان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به احاله مدیریت طرح های مرتعداری گفت : یکی از اولویت های سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور مدیریت و حفاظت از مراتع است زیرا تا زمانی که مشارکت جوامع محلی نباشد مدیریت مراتع دچار مشکل خواهد شد.

احمدی افزود: در راستای حفاظت و صیانت و همچنین احیای مراتع، 12 طرح مرتعداری به مساحت 62358 هزار هکتار در قالب احاله مدیریت مراتع با تنظیم اسناد قراردادی در دفترخانه اسناد رسمی به نماینده مرتعداران مراتع شهرستان های جیرفت و عنبرآباد احاله گردید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال جاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، در تهیه و احاله طرح های مرتعداری در کشور پیشرو است اظهار کرد: مجریان طرح های مرتعداری علاوه بر معافیت 30 ساله از هرگونه پرداخت عوارض سالیانه تمدید پروانه چرا، در صورت هرگونه احیا و توسعه و بهره برداری در سطح مراتع اولویت بهره برداری نیز با آنها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 طرح مرتعداری در جنوب کرمان به مجریان احاله مدیریت شد

12 طرح مرتعداری در جنوب کرمان به مجریان احاله مدیریت شد