مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 21:522022-03-17سياسي

تاکید عراق بر لزوم مشارکت سازمان ملل برای حل پرونده اردوگاه الهول


مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل خواستار اطلاع سازمان ملل از اوضاع بزرگ ترین اردوگاه عناصر داعش در مرز عراق و سوریه و مشارکت جدی برای حل و فصل پرونده آن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، جنین پلاسخارت نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در عراق امروز پنجشنبه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق با دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، پلاسخارت با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر در شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد: عراق نمونه ای است که باید در تلاش هایش برای بازگرداندن اتباع خود از اردوگاه الهول الگویی برای جامعه بین المللی باشد و کشورها برای بازگرداندن اتباع خود از اردوگاه الهول باید ترغیب شوند.

در این نشست دو طرف به اوضاع سیاسی و امنیتی در سطوح بین المللی و منطقه ای و همچنین پرونده اردوگاه الهول و منطقه سنجار پرداختند و همچنین راه های کمک نهادهای بین المللی برای ارائه کمک های بشردوستانه را هم مورد بحث قرار دادند.

الاعرجی هم بر اهمیت مشارکت جامعه بین المللی برای حل پرونده اردوگاه الهول تاکید کرد و گفت: این به نفع نمایندگی سازمان ملل در عراق است که به اردوگاه الهول سر بزند و از اوضاع اردوگاه و آوارگان اطلاع میدانی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عراق بر لزوم مشارکت سازمان ملل برای حل پرونده اردوگاه الهول

تاکید عراق بر لزوم مشارکت سازمان ملل برای حل پرونده اردوگاه الهول