مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-17سياسي

هیأتی های اصفهان در شب نیمه شعبان گلریزان برپا کردند


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: برای اولین بار در آستانه نیمه شعبان در حسینیه بنی فاطمه به همت شورای هیئات مذهبی جشن گلریزان برپا و منجر به آزادی چند تن از زندانیان جرایم غیر عمد شد.

- حجت الاسلام مهدی فوقی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص برنامه های نیمه شعبان اظهار کرد: طی جلساتی با نمایندگان هیئات مذهبی استان اصفهان و سازمان تبلیغات بنا شد علاوه بر برگزاری جشن ها در حسینیه ها و مساجد، اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر انجام گیرد.

وی افزود: آنچه در رابطه با نیمه شعبان برای سازمان تبلیغات قابل پیگیری بوده تجمع و جلسات پیرامون امام زمان(ع) در جای جای استان است که در حال برگزاری است و اینها به نوعی ارتباط گیری مبلغان  با مردم  است.

فوقی تصریح داشت: از جمله برنامه هایی که امسال برای اولین بار به ابتکار سازمان تبلیغات استان اصفهان برگزار شد مراسم گلریزان است و با توجه به میزان تاثیرگذاری هیئات مذهبی در ارائه خدمات اجتماعی پیشنهاد برگزاری گلریزان به نمایندگان هیئات داده شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: برای اولین بار در آستانه نیمه شعبان در حسینیه بنی فاطمه چهارشنبه شب به همت شورای هیئات مذهبی وسازمان تبلیغات و حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی های اصفهان در شب نیمه شعبان گلریزان برپا کردند

هیأتی های اصفهان در شب نیمه شعبان گلریزان برپا کردند