مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:422022-03-17سياسي

افتخارآفرینی هنرمندان ابرکوه و مهردشت در جشنواره های ملی


در روزهای اخیر زهرا غلامزاده مهرآبادی، ابوالفضل فلاح زاده و رضا حاصلی به ترتیب در رشته های شعر، عکاسی و گرافیک در جشنواره های مختلف استانی و کشوری خوش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، ابوالفضل فلاح زاده یکی از هنرمندان عکاس در ژانر حیات وحش که در سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی شهر تهران شرکت کرده بود، عنوان اثر شایسته تقدیر را به نام خود ثبت کرد.

گفتنی است در این جشنواره در بخش جانوری، گیاهی، نگاه نو و نگاه ویژه هرکدام شش اثر مورد تقدیر قرار گرفتند.

در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور که با هدف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشجویان و توسعه فضای معنوی و قرآنی و نیز زمینه سازی انس و الفت آنان با قرآن کریم و سیره معصومین (ع) و تدبر و عمل به آن آموزه ها برگزار شد، اثر زهرا غلامزاده مهرآبادی، شاعر مهردشتی پس از کسب رتبه برتر در بخش ادبی، به مرحله ملی راه پیدا کرد.

رضا حاصلی ابرقویی نیز توانست در بخش فراخوان حروف نگاری زیارت جامعه کبیره در دهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیئت عنوان شایسته تقدیر را کسب کند.

در مجموع بیش از 700 اثر از کل کشور به دبیرخانه این دوره از سوگواره هنر عاشورایی ارسال شد که در بخش پوستر اعلان هیئت 229 اثر، در بخش پوستر شیعی 270 اثر، در بخش حروف نگاری زیارت جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی هنرمندان ابرکوه و مهردشت در جشنواره های ملی

افتخارآفرینی هنرمندان ابرکوه و مهردشت در جشنواره های ملی