مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 20:172022-03-17سياسي

ضرورت تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده شامگاه امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: روی کار آمدن فردی از بدنه آموزش و پرورش مایه خرسندی است و معلمان، نقش مرجعیت آگاه سازی را در جامعه ایفا می کنند و معتقدیم نظام درسی توسط این قشر طراحی و مهندسی می شود.

وی افزود: تعالی همه جانبه کشور، در حوزه تعلیم و تربیت اتفاق می افتد و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و حیات طیبه یکی از این اهداف است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تقدیر از عملکرد خیرین مدرسه ساز بر لزوم همراهی رسانه ها و خیرین با آموزش و پرورش تاکید و بیان کرد: مشارکت همه افراد با آموزش و پرورش در حوزه مدرسه سازی و مدرسه داری ضروری و حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: امروزه شاهد پوشش تحصیلی 98 درصدی در مقطع ابتدایی هستیم و همه ما وظیفه داریم در زمینه تربیت نسل آینده ورود کنیم.

در ادامه این مراسم، کاظم دبیر، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل نیز با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت مهم ترین رکن جامعه است، اظهار کرد: آموزش و پرورش باید از سیاسی کاری به دور باشد و تغییرات برحسب شایستگی و جهادی بودن صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی

ضرورت تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی