مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-17اقتصادي

اهدای 3250 بسته پوشاک به کودکان محروم استان فارس


در آستانه سال نو به همت گروه های جهادی علمدار، کودکان 70 منطقه محروم استان فارس رخت نو تن می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هیأت جهادی و خودش جوش فارس برای دومین سال متوالی با اجرای همایش بهار مهربانی سه هزار و 250 بسته پوشاک به ارزش 220 میلیون تومان شامل اقلام پیراهن، شلوار و کفش را به نیازمندان اهدا کرده اند.

 سرپرست تشکل علمدار جهاد با ابراز خرسندی از استقبال مردم برای شرکت در این امر خدا پسندانه گفت: تشکل علمدار جهاد شامل صد گروه جهادی در سطح استان فارس است که حدودا هفتاد  منطقه محروم شیراز و استان را تحت پوشش خود قرار میدهند.

 سید عبدالغفار حسینی افزود: هزینه تهیه بسته ها توسط گروه های مردمی جمع آوری شده است؛ گر چه حمایت دستگاه های دولتی را نباید نادیده گرفت اما حرکت خود جوش و نو دوستانه مردم در رأس هرم کمک ها قرار دارد و هزینه تمام هدایا از همدلی مردم حاصل می شود.

وی همچنین با اشاره به گستردگی مناطق محروم در سطح استان فارس افزود: تیم شناسایی خانواده های محروم در سطح استان فارس مشغول فعالیت هستند تا با تقسیم آنها بین گروه های جهادی خدمت رسانی بهتر شده و خانواده ای از قلم نیافتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بسته های تهیه شده در سالن کنگره سرداران سپاه فجر استان فارس و با حضور فرمانده بسیج سازندگی استان، بین گروه های جهادی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 3250 بسته پوشاک به کودکان محروم استان فارس

اهدای 3250 بسته پوشاک به کودکان محروم استان فارس