مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-17اجتماعي

نصب المان 17 متری آثار تاریخی در همدان/ استقرار چادر در پارک ها ممنوع


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان از نصب المان 17 متری آثار تاریخی خبر داد و گفت: نصب چادر مسافرتی در پارک ها و میادین همدان ممنوع است.

- حسین خانجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آمادگی برای میزبانی از بهار 1401 خبر داد و اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در راستای استقبال از بهار برنامه های مختلفی در زمینه زیباسازی در نظر گرفته است.

وی به طراحی، ساخت و نصب المان های مناسبتی اشاره کرد و گفت: ساماندهی بوستان ها و پارک و کاشت گونه های گیاهی و گل از دیگر اقداماتی است که انجام شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان عنوان کرد: در آستانه نوروز تاسیسات و مبلمان شهری و همچنین وسایل بازی بازسازی، نوسازی و رنگ آمیزی شده است.

وی با بیان اینکه طرح های نوروزی در قالب نقاشی بر روی دیوار انجام شده است گفت: 37 المان در قالب بیش از 200 قطعه در سطح شهر نصب شده است که برخی نیز تکراری شده است.

خانجانی با بیان اینکه برخی المان های سطح شهر جدید است خاطرنشان کرد: المانی 17 متری از آثار تاریخی همدان در میدان فرودگاه نصب شده است و هفت سینی در مقابل آن چیده شده است.

وی با بیان اینکه به صورت کلی نصب چادر در پارک ها و میادین ممنوع است گفت: باتوجه به سرمای هوا نصب چادر امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان 17 متری آثار تاریخی در همدان/ استقرار چادر در پارک ها ممنوع

نصب المان 17 متری آثار تاریخی در همدان/ استقرار چادر در پارک ها ممنوع