مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-17حوادث

تخریب مراتع در استان اردبیل به حداقل رسیده است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: تخریب مراتع در این استان به حداقل رسیده و ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی در مناطق مختلف مستقر هستند تاجلوی تخریب مراتع گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قلیزاده ظهر پنجشنبه در نشست با مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل اظهار کرد: اراضی تصرف شده غیرقانونی با صدور احکام قضایی و اجرا توسط یگان حفاظت منابع طبیعی از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی استان در همکاری با این اداره کل در رسیدگی سریع به پرونده های قضایی اظهار کرد: برای برخورد با سودجویانی که قصد تعدی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، از تمام توان اجرایی و قانونی خود استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل خاطرنشان کرد: در سال جاری همچنین با تلاش شبانه روزی مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و کنترل گلوگاه های قاچاق فرآورده های جنگلی، 850 اصله چوب آلات جنگلی، 6 هزار و 815 کیلوگرم زغال و 42 هزار و 132 کیلوگرم هیزم قاچاق جنگلی کشف و ضبط و 116 باب کوره زغال پزی نیز تخریب شد.

قلیزاده افزود: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی اقدامات خود را برای محافظت از مراتع نیز افزایش داده اند و به هر نحو ممکن از هرگونه تخریب مراتع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب مراتع در استان اردبیل به حداقل رسیده است

تخریب مراتع در استان اردبیل به حداقل رسیده است