مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-17سياسي

کارناوال جشن جهانی نوروز به مقصد نهایی خود رسید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: کارناوال جشن جهانی نوروز امروز پنج شنبه 26 اسفندماه به سنندج مقصد خود در محور گردشگری تاریخ و تمدن غرب کشور رسید.

- یعقوب گویلیان روز پنج شنبه 26 اسفندماه 1400 در این باره اظهار کرد: جشن جهانی نوروز 23 اسفندماه در قالب یک کاروانال از تهران با حضور جمعی از مسئولان کشوری آغاز و پس از آن با حضور در استان های همدان و کرمانشاه، با حضور سفرا و مهمانانی از 12 کشور به مقصد نهایی خود در سنندج رسید.

وی، افزود: این کارناوال با حضور نماینده یونسکو در ایران ومهمانانی از 12 کشور، مسئولین ارشد استانی و همچنین گروه های منتخبی از اقوام مختلف ایرانی، از پارک دیدگاه آغاز و در پیاده‎راه فردوسی سنندج در حال اجرای برنامه های متنوع است.

او با بیان اینکه این کارناوال پس از آن در خانه کرد و موزه سنندج حضور پیدا می کند، بیان کرد: در نهایت جشن جهانی نوروز در سالن 6 هزاری نفری 22 گولان سنندج، به صورت رسمی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای برنامه های شاد و متنوع، ادامه خواهد یافت.

گویلیان، یادآور شد: این جشن با هدف خلق نوروزی شاد و معرفی هر چه بیشتر ظرفیت های فرهنگی و گردشگری غرب کشور در عرصه ملی و بین المللی به مسافران و گردشگران در سنندج در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارناوال جشن جهانی نوروز به مقصد نهایی خود رسید

کارناوال جشن جهانی نوروز به مقصد نهایی خود رسید