مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-17سياسي

تقویت اقتصاد درون زا برای مقابله با پدیده قاچاق ضروری است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: افزون بر اقدامات سلبی در مبارزه با پدیده قاچاق، اقتصاد درون زا و تولیدات داخل کشور باید تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی رمضانی ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان، ضمن تقدیر از اقدامات و تصمیمات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: سیاست های این مجموعه باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، بر سیاستگذاری جدید کمیسیون در راستای اقدامات پیشگیرانه و کنترل قاچاق کالا در استان تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: افزون بر اقدامات سلبی در مبارزه با پدیده قاچاق، اقتصاد درون زا و تولیدات داخل کشور باید تقویت شود.

وی دو مقوله تولید و سرمایه گذاری را دو مولفه اساسی در مسیر توسعه کشور دانست و گفت: در راستای توسعه اقتصادی کشور افزون بر تقویت تولیدات داخلی کشور باید راهکارهای عملی بکار گرفته شود.

رمضانی افزود: نگرش مقابله با قاچاق تک بعدی نیست بلکه در زمینه مبارزه با قاچاق باید تمام ابعاد و جنبه های آن در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر تدوین اهداف تاکتیکی و اتخاذ راهکارهای عملی مقابله با قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اقتصاد درون زا برای مقابله با پدیده قاچاق ضروری است

تقویت اقتصاد درون زا برای مقابله با پدیده قاچاق ضروری است