مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-17سياسي

شهدای مدافع حرم مصداق بارز ولایت مداری هستند


فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به اینکه تمام شهدای مدافع حرم، سربازان ولایت هستند گفت: شهدای مدافع حرم مصداق بارز ولایت مداری هستند.

- ، سردار احمد ذوالقدر ظهر پنج شنبه در آیین عملیات اجرایی احداث 75 واحد مسکونی ویژه خانواده معظم شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون پاکدشت با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم از شهدای ایرانی، فاطمیون ، زینبیون و حیدریون در راه اعتلای اسلام وارد میدان شده اند اظهار داشت: امروز و در این برهه همه ما وظیفه داریم که در مسیر آنان و ارزش های اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام آنچه که امروز کشور ایران به آن افتخار می کند، در پرتو دفاع مقدس محقق شده است، عنوان داشت: دفاع مقدس مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به تمام بشریت آموخت که برای حفظ شرافت، غیرت ملی و عزت دینی، باید با پایداری و مقاومت در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

ذوالقدر با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مصداق بارز ولایت مداری هستند گفت: تمام شهدای مدافع حرم، سربازان ولایت هستند و همه موظفند در رفع نیاز خانواده معظم آنان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم مصداق بارز ولایت مداری هستند

شهدای مدافع حرم مصداق بارز ولایت مداری هستند