مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-17سياسي

احداث 2 واحد خانه محروم طی 90 روز توسط گروه جهادی شهید کمالی در ساری


فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) گفت: دو واحد منزل مسکونی برای قشر آسیب پذیر جامعه در روستاهای قرتی کلا و طاهرده با کمک خیران و گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی احداث و به مناسبت اعیاد شعبانیه تحویل مددجویان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، 25 ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد و طی این مدت جهادگران و خیران با کمک هایی که داشتند تمام تلاش شان را بکار گرفتند تا آب در دل مردم و نیازمندان تکان نخورد.

از توزیع بسته های کمک مومنانه گرفته تا ساخت منازل مسکونی برای محرومان، هرجا که احساس کردند باید ورود پیدا کنند، این اقدام مهم را انجام دادند که جای تقدیر دارد.

یکی از گروه های جهادی در این زمینه، گروه جهادی شهید کمالی حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) است که در نظر دارد برای سال 1401 حداقل10 واحد منزل مسکونی را با کمک خیران و بسیجیان تحویل مددجویان دهد.

حافظ نجفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی کاظم(ع) و  مسؤول گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی در حاشیه آیین افتتاحیه دو واحد مسکونی با حضور فرمانده سپاه شهرستان ساری ، پدر شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی ، مسؤولان محلی و امام جماعت محلات و خانواده شهدا برگزار شد، اظهار کرد: دو واحد منزل مسکونی برای قشر آسیب پذیر جامعه در روستاهای قرتی کلا و طاهرده با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2 واحد خانه محروم طی 90 روز توسط گروه جهادی شهید کمالی در ساری

احداث 2 واحد خانه محروم طی 90 روز توسط گروه جهادی شهید کمالی در ساری