مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-17ورزشي

پیش بینی فرهنگ سرا برای مسابقات بین المللی شطرنج در بیرجند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: شهرداری بیرجند باید فرهنگ سرا را برای مسابقات بین المللی شطرنج پیش بینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در نشست برنامه ریزی برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام خاوران، ضمن تبریک اعیاد پیشرو اظهار داشت: برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج در استان اقدام مبارکی بوده و تلاش فراوانی صورت گرفته تا مجوز این کار بزرگ اخذ شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات را نباید تنها از دید اینکه کار ورزشی است، نگاه کرد، تصریح کرد: نگاه ما باید تربیتی، اجتماعی و ورزشی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی مهمانان وارد شده به استان را سفیران فرهنگی هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور دانست و یادآور شد: سال ها است که دشمن با تبلیغات مسموم تلاش دارد فرهنگ جمهوری اسلامی گسترش پیدا نکند و همیشه چهره جمهوری اسلامی را خشن نشان می دهد.

طالبی با بیان اینکه رفتار خوب ما در انتقال فرهنگ نقش مؤثری دارد، ادامه داد: امید است ورزشکاران استان بتوانند سفیران فرهنگی خوبی برای استان و کشور ما باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی فرهنگ سرا برای مسابقات بین المللی شطرنج در بیرجند

پیش بینی فرهنگ سرا برای مسابقات بین المللی شطرنج در بیرجند