مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-17سياسي

شرایط سرمایه گذاری پایدار در سیستان و بلوچستان فراهم شود


اشتغال از مسائل مهم سیستان و بلوچستان است که اگر توسعه یابد خیلی از آسیب های اجتماعی، جرایم و طلاق را نخواهیم داشت.

- ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه در نشست با قضات و کارکنان قضایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که توفیقی حاصل شد در استان کهن سیستان و بلوچستان و جمع همکاران عزیزم حضور پیدا کنم.

وی افزود: در نیمه ماه شعبان هستیم، در آستانه ولادت حضرت امام زمان (عج) و متعاقب آن در آستانه بهار طبیعت و قرین شدن آن با بهار قرآن، ماه رمضان، خدا را شاکر هستیم که ماه رجب را درک کردیم و امیدواریم توفیق دهد ماه رمضان را درک کنیم و از عنایات آن بهره مند شویم.

رییس قوه قضاییه خدمت در حوزه قضایی به مردم را افتخاری بزرگ دانست و تصریح کرد: یک کار کوچک در جهت رفع مشکلی از یک انسان حتی اگر مسلمان نباشد، ثواب آن از حج هم بالاتر است، این توفیق را داریم که بتوانیم در جهت تحقق آرمان ها و ارزش های الهی، کمک به مردم و تأمین امنیت و آرامش مردم و فراهم کردن بستر برای رشد فضائل اخلاقی و زندگی عزتمندانه قدمی برداریم، با این چشم به امور نگاه کنیم.

وی افزود: شنیده بودم که مردم این استان مهربان، تلاشگر و مهمان نواز هستند و طوایف مختلف در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند که در همین مدت کوتاه سفرم و از صحبت های نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط سرمایه گذاری پایدار در سیستان و بلوچستان فراهم شود

شرایط سرمایه گذاری پایدار در سیستان و بلوچستان فراهم شود