مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-17سياسي

کاهش ورود پرونده های قضایی در سیستان و بلوچستان


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای کمترین زندانی و کمترین میزان محکومین مالی است ادامه داد: کاهش پرونده ها در سیستان و بلوچستان با همکاری تمامی همکاران ما در دستگاه قضایی این استان رقم خورده است که جای خوشحالی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست رییس قوه قضاییه با قضات و کارکنان قضایی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مردم سخت کوش این استان با عمق جان این را درک کرده اند که خدمات نظام با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در سیستان و بلوچستان بالاترین رسالت خود را خدمت بی منت به مردم مظلوم و وفادار به نظام و انقلاب می داند و هیچ گاه با کارهای دیگر از رسالت اصلی خود که خدمت به مردم است دور نخواهد شد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم این استان با وجود تمام مشکلات اقتصادی همواره در انتخابات بیشترین میزان مشارکت را داشته اند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و 700 زندانی امسال از زندان های سیستان و بلوچستان آزاد شدند تصریح کرد: 40 فقره پرونده قصاص امسال در این استان با همکاری بزرگان طوایف و سران قبایل ختم بخیر شده است.

حجت الاسلام مصطفوی نیا با اشاره به اینکه کاهش آلام مردم سیستان و بلوچستان مهمترین دغدغه همکاران قضایی در این استان است افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورود پرونده های قضایی در سیستان و بلوچستان

کاهش ورود پرونده های قضایی در سیستان و بلوچستان